Case

Bojsen Biler DS3 Cabrio

Den nye Citroën DS3 Cabrio skulle præsenteres og Bojsen Biler ønskede at skabe "hype" omkring lanceringen. Et stort antal personer blev derfor inviteret til aftenens premiere.

Idéen udnyttede Cabrio’ens egenskab – at man kan trække taget tilbage – i invitationen. På den måde skabte vi en invitation, som folk ikke kunne lade være med at åbne og tilløbsstykket blev stort.

Da Bojsen Biler også var hovedsponsor for en lokal racerkører i Citroëns DS3-cup, kombinerede vi muligheden for at skabe opmærksomhed både omkring bilen og løbsserien.

Klient:

Bojsen Biler A/S

Produkt:

Koncept, Branding

Typografi

Komplementær farver

CMYK: 0, 0, 1, 1

RGB: 253, 253, 251

CMYK: 0, 94, 73, 61

RGB: 99, 6, 27

CMYK: 0, 0, 0, 45

RGB: 139, 139, 139