Måske har du selv en fremragende idé, men mangler nogen, der kan eksekvere den for dig, præcist som du har tænkt det. Måske har du en tanke, som vores pragmatiske og kreative design-tænkere, kan fange og gøre levende.
VM i ishockey var den største sportsbegivenhed i Danmark og trak mange nationaliteter til. I den forbindelse skulle vores lands historie præsenteres på en interessant og involverende måde. Derfor fremstillede vi flere attraktioner, hvor de besøgende kunne stille sig bagved et historisk tema og stikke hovedet gennem et hul til sjov for de forbipasserende.
Specialtrykt invitation med perforering i anledning af Citröens lancering af deres DS3 Cabriolet. For at læse invitationen blev gimmicken, at man skulle rive taget af den nye DS3. Kampagnen blev opbygget omkring den store afsløring på dagen og nysgerrigheden skulle pirres.
Se caseEt lokalt samarbejde med den altid visionære brewmaster resulterede i, at vi udviklede vores egen øl med rom.
40 flasker blev fyldt, alt emballage udviklet, viklet omkring og pakket i rør af de kreative selv, hvorefter vi kunne glæde lige så mange kunder.
Vil du gerne smage det næste bryg, så kom forbi på cykel eller gående. Den er på fantastiske 11,5 %. Det smager du slet ikke – men du mærker det.
Kan man bede en håndværksmester om at fyre fruen? Ja, det kan man, når man ved, at Mesters kone ofte er ansat som bogholder, fordi det er praktisk, og at hun hellere vil bidrage med andre opgaver.
Det gjorde Deloitte i en direct mail-kampagne, da forarbejdet fra ”bogholderen” ofte havde mange fejl. En fordyrende proces for alle parter og derfor en proces, som Deloitte, med kampagnen, opfordrede Mester til at lægge hos dem.
De traditionelle løsninger er tit dem, vi skal komme med idéer til, uden at kunderne skal bestille – og betale – for et helt årtis forbrug.
Når vi kommer med en idé, sørger vi samtidig for, at det er en løsning, der kan produceres til fornuftig pris i de få antal, der er behov for. Derfor er vi på evig jagt efter at kunne efterkomme kundernes stigende forespørgsler på typiske produkter i små oplag til små penge.
Ingen grund til at det meste af salgsmaterialet ikke kan bruges flere gange. Med en smule pragmatisk tilgang, satte vi velcro på figuren og det lille skilt og nu kan skiltet skiftes ud hver gang, der kommer et nyt budskab.
Vores kunder ønsker at være effektive over for deres kunder. Derfor er de ikke interesseret i at få fremstillet mere emballage, end de ved, de får brugt. Vi sørgede bl.a. for at den lokale Vin&Vin-butik i Vi(n)borg kun fik et lille oplag til deres gavekurve, så de altid er klar til at kunne ændre i sortimenterne.