Case

De Frivilliges Hus

De Frivilliges Hus ønskede at få direktørerne for de 50 største firmaer i Viborg til at bidrage med frivillige kræfter og økonomisk støtte.

Vi fandt på at invitere dem på Varmestuen en aften og give dem en fortælling om, hvad udsatte personer kan få af hjælp fra frivillige. Det kostede 25 kr. at spise, så vi lagde 5 kr. ved invitationen, for at vise det skulle være et samarbejde og bad direktørerne selv lægge 20 kr.

Invitationerne nåede frem til alle direktører, alle havde læst budskabet og 10 af dem sagde ja tak til at møde op på aftenen.

Klient:

De Frivilliges Hus

Produkt:

Idéudvikling, design, tekstforfatning

Typografi

Komplementær farver

CMYK: 13, 0, 78, 25

RGB: 166, 190, 42

CMYK: 62, 57, 54, 29

RGB: 91, 87, 88

Giv samtykke til Digisource's brug af cookies

Vi bruger cookies for at personligøre indhold og for at give adgang til social medie funktionalitet og for at analysere vores traffik.

Vi bruger cookies for at personligøre indhold og for at give adgang til social medie funktionalitet og for at analysere vores traffik. Vi deler også information on dit brug af vores side med vores social medie, reklame og analytics partnere som kan samle det med andet information som du har givet dem eller som de har opsamlet fra dig pga. dit brug af deres service. Du giver tilladelse til cookies hvis du fortsætter med at bruge denne side.